-Marie loggar in-

HEJ!!
Så nu är jag också här...
Nu måste jag ju bara göra det klart för folk att det här är helt på mina egna iniciativ som jag startat en egen blogg,utan påtryckningar av vänner och så. ;)

Faktiskt, sanningen är den att det var en upplyftande tanke att få yttra sig om vad som helst utan att ha någon som klagar, om inte annat bara ha ett ställe där jag kan sätta mig ned och bara skriva av mig, och tro mig det behövs! :P

Hmm... nog för att det nu kan bli lite enformigt, pga att det enda som snuffar runt i min skalle jusst nu är min och irinas (cawho)
  italien resa, fy fan vilken resfeber jag har!!!


Men nu har jag alltså startat detta "blogg-projekt", och vi får se hur det blir,men som irina skulle ha sagt: "Det blir la bra det".


Kommentarer
Postat av: Irina

Ja, det blir la bra det!
O du, d e la inget fel på o bara prata resor! ;)

Postat av: Anneli

trodde nästan att jag aldrig skulle vara med om denna dag, att marie skaffar en blogg ;)

2006-08-01 @ 21:17:35
URL: http://www.anneli.blogg.se
Postat av: Vetlesine

very intersting site ..congratulation..

2010-06-23 @ 07:24:39
URL: http://vetlesine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback