Italiensk middag hoss irina

Finns det någonting som är värre än att vara dö hungrig och sitta brevid ugnen, sniffandes och vänta på att lasagnen blir klar?!?


Jag,Systeryster och Irina Skall nämligen ära en Iraliensk middag!
(inte för att våran resfeber blir bättre av det ;).)
Det blir en 6 rätters middag med bla, mozarellaost tomat, sallad och lsagne+efterrätt!
Fy fan vad gott!

Ååå! nu sa Irina de magiska orden: "Maten är klaaaar!"

med andra ord jag återkommer..:)

<2 tim senare..>
Fy fan vad gott det var!!
Jag skall ta och lägga upp lite bilder senare ikvl, men nu skall jag ta och skölja ned maten med lite baylis(det serverades tydligen lite vin till maten, och vi alla vet ju att maries alkohol-tarm vaknar till liv då..:P)
så, bye bye ett tag.

Kommentarer
Postat av: Tarjeiellen

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback