Vi har skaffat en dator!

Det trodde ni inte va? Efter Xantal års väntan så är även vi med på 2000-telet.

Christi hämtade den igår så jag har knappt hunnit använda den ännu men det lilla jag sett hittills det är positivt. ilken tur att "3" ringde honom med ett bra erbjudande!
Känns ruggit skönt att kunna ha tillgång till en dator då man faktiskt behöver en och inte behöva fundera på vem man ska våldgästa för att betala räkningar.


Så här söt är den iat, vår nya familjemedlem:)




Compaq Presario CQ60

Så har den ett namn också: Compaq Presario CQ60.. Inte för att det säger mig ett skvatt, men det är söt.:D


Nu ska jag njuta av min nyfunna frihet och försöka lära mig allt som jag redan borde kunnat.
 Vi hörs! (och denna gång så kan jag låva det också)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt, det var på tiden. Och nu måste du uppdatera sådär ofta också. :D hihi ( Me Will Read)

2009-10-20 @ 23:42:33
Postat av: melitta

Hello!!! Tack för trevligt sällskap;)

Postat av: Anna

Åh äntligen, det var verkligen på tiden. Nu hoppas vi på att mari uppdaterar med lite flitigare :)

2009-10-26 @ 20:17:22
URL: http://wiccan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback