Foton!

Kände mig tvungen att dela med mig av vår lilla älskling, det är ju sjukt hur mycket man kan älska en annan varelse igentligen.
När man kan sitta i flera timmar och bara titta på honom så förstår man att det inte kan blir bättre än såhär, han är ju faktiskt det sötaste jag någonsin sett,men han är ju vår så det förklarar saken! 

Älskar dig!





..och en vacker dag kommer Bastu fotona upp, vår dator tycker bara inte att det är så kul att försöka ladda upp dem. Inte konstigt igentligen då vår dator är äldre än mig. :P


Kommentarer
Postat av: Anneli

joo, det blev ju fint. sku behöva börja med hallen också, men har ingen större motivation. :/ vad söt linus var på bilderna.. :P

Postat av: Lisa

Vad härligt allt låter Marie! Det känns i hela kroppen när jag läser hur du känner, å vad härligt!
Och så jo, det där besöket. Nu är jag ledig helgen och så mitt i veckan nästa vecka. Jag ska plinga din syster och sedan slår vi en signal till er och hör vad som försegår!

2008-04-04 @ 10:29:16
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Irina

Men så är han ju oxå sååå söt din Linus :)

2008-04-04 @ 11:43:54
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback