Bricanyl eller Bebbis?

Jag har varit på MVC i veckan, proverna såg bra ut men när jag berättat hur jag mår och vilka känningar jag har så konstaterar Monica att jag ligger på BB nästa vecka...

NEJ, nej nej.. säger jag och konstaterar att det bara är ligamenten som mjukar upp sig.
NEJ, NEj Nej,nej, nej, nej.. det är livmoderstappen säger hon..
Och såhär håller vi på i 15min..

Enligt henne så är min enda chans att få behålla babis i magen fram till januari att jag ligger till sängs och suger i mig bricanyl. (Eftersom att det stoppar värkarna, TACK för att ingen sa det då jag väntade linus och sög på min puff hela dagarna!!!) Lagom kul..

Får inte: Dammsuga, tömma disken,bära linus,gå ut me hunden, inte böja mig ner kortsagt nada.. Om jag inte vill ha ut ungen nu..

Så vi har en plan!

Fram till den 18:e så kör jag på som vanligt och sen om inget har hänt då tar jag det lungt.
Bra va?
Vi får se hur det går, i slutändan så är det nog ungen som bestämmer i alla fall.  :)



Visst var linus söt förresten? Man brukar lägga huvudet mot magen på mig och säga "Onkh!" tror att det är slang för tjena lillen, ses snart. :)


På tal om Bebisar på har sofia och Anders fått lin lilla guldklimp nu!!
En liten kille, Noah och har är jätte söt!
Massa grattis från oss!!

Kommentarer
Postat av: Annnapanna

Har skickat dig en utmärkelse, kolla min blogg :)

2008-12-15 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback