Daddi och Lää lää

Daddi och Lää lää


Jaha, nu ligger den ner igen..
skit samma de är söta för det. :)

Pappa Christian jobbar natt så jag och Linus är hoss Mormor och staffan, vi blev bjudna på middag- tacos.
det hade ju varit gott om inte staffan sa (När jag just tagigt min första tugga) : "Men det här köttet gick ju och äta även då det hade konstig färg och luktade illa, det var nog bra att vi blandade ut det med ren-färs.."

Där rök min aptit, och det smakade INTE bra. Jag sa att jag skulle minnas detta då jag bjuder DEM på mat, hämden är ljuv. ;)

Lilla linus är extra gring sedan 2dagar tillbaka, han "tuggar och gnagar" på allt han dregglar (detta gorde han inte tidigare) och är grinig som sagt.. Tänder? känns tidigt men det finns ju även fall då barn fötts med tänder så allt är ju relativt.

Nu skall jag avlösa min mor som bär på min sovande lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: Eira

Åh då måste ju ni komma till oss nångång o äta tacos som är gjort av icke-illaluktande köttfärs som inte behöver röras ut av nåt annat. *ler* Lilla Linus borde ju få upplevas live... Ha en bra helg!!!

Postat av: Irina

Nu har ja tagit första kuren av mirakel dropparna så ja kommer färbi snart! Ja alltså inte snart-snart som i idag utan snart som i några dar.... Äh du fattar ;)

2008-01-26 @ 10:26:38
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Anneli

halluuu.. vars är du när du inte är på msn? :p

2008-01-28 @ 02:54:02
URL: http://anneli.blogg.se
Postat av: Anna

Jo jag hade gett vad som helst för att få se Dannes missöde med Nelli, garvar än bara jg tänker på det :D

Men hördu vad han är sööööt, helt otroligt alltså... ja inte Kristian då utan Linus :) ja vi ska inte såra Kristian nu, han får väl vara liiite söt då han med
Kramz på er

2008-01-29 @ 00:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback