Bebbis och stjärnor

Det var inte igår, jag har varit påväg att sätta mig ner för att skriva någon rad  så där 1000ggr men det är inte så lätt eftersom  vår dator gick i pension -81.. jag har äntligen varit och tattuerat mig,beställde tid i början av Mars, fick komma in den 3:e JUNI(!!!) Stackan har fullt upp på Aeon. jag är super nöjd, det blev stjärnor i olika stolekar och former, från handleden upp till axeln och så står det Linus på insidan av armen. Skit snyggt.  En annan sak som också är jävligt nice är att: Linus ska bli storebror! Vi har vetat det ett tag men vi har velat vänta till Vecka 12. (DVS, NU!) Fan vad skönt det är att äntligen "få" berätta. jag har varit så orolig eftersom att jag har haft väldigt ont ,typ som mensvärk, men det är kansle för att det är så tätt in på? Äh, jag vet inte. spela roll, jag är gravid ännu :) Bebisen är beräknad att titta ut den 1/1-09 så vi får hoppas att "den" inte kommer tidigare, stackan skulle aldrig förlåta oss ;) Till skillnad från när jag väntade Linus så har jag spytt i 3månader nu, mådde knappt illa med honom så christi tror att det blir en Tjej.. Vet inte riktigt vad jag tycker om den teorin men men vi lär få se:) höres!

Kommentarer
Postat av: Irinas kusin Katja!

Å grattis grattis!!! va kul för Linus å bli storebror! Hoppas du får må bättre längre fram! Ha det gott å Grattis än en gång!

Postat av: eira

Grattis grattis från mig med!!! Vad roligt för er och kul för Linus att få ett syskon!!! Vill du sen, så kan jag berätta allt om syskonkärlek (NOT!!). Jag delar gärna med mig ler snällt KRAM!

2008-06-22 @ 21:08:20
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: MorsanBaloo

Vad rolig, grattis! :)

2008-06-24 @ 14:09:27
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vad roligt! Grattis! Och roligt med den där vindpusten som påminde om mig, jag har haft besök av sådana vindpustar jag med (fast de påminde om dig då)... Jag och Jesper kommer hem till Hpda nu på fredag, kommer vara hemma i 11 dagar så om du vill ses så borde du ha mitt nummer :D

2008-06-25 @ 16:32:08
URL: http://comatose.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback