Ta-daaa!

Det var inte igår!

Detta eviga gnäll om att vi har en antik dator hemma som stoppar mig från att kludda i min blogg börjar bli gammalt nu... men DET ÄR SÅ!

Det + det faktum att man är höggravid med en liten 1åring, en galen flurp på snart 4år och en sambo som stannat någonstanns mellan dem i utvecklingen...

Ne nu ska jag inte vara dum, han är ju bra och ha ibland... när man inte når ner till golvet för att få upp smörkniven som man tappat för 1000de gången, då, DÅ är man glad att ha honom... det och så är han ju ganska så söt med:)

 Ha ha det är så man vet att man är gravid, blir helt töntigt nykär igen. Urs vad jobbigt... Nog om det.

Linus växer som ogräs,på riktigt ungen är ju stor!

Kan inte fatta att det redan är 1år sedan han föddes, och snart är han STOREBROR, sjukt det här..

Magen den växer så att det knakar den med och det är en galen liten en denna gång med jävlar var ungen i magen härjjar, men det äe skönt att känna att den "är med". Jag är i vecka 31+2 idag och det börjar bli lite svårt att lyfta linus nu men det går, undra hur länge till bara..:/

Ne, mer kludd nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det var då på tiden att du uppdaterar lite! ;) Jag ska försöka ta mig till Sangis v.47 och hoppas på att vi kan ses då :) krami

Postat av: irina

jag kan oxå lyfta din smörkniv när jag är hos dej o dricker kaffe. passa på o tappa den mkt då :)

2008-11-08 @ 20:07:53
Postat av: Pian

Roligt att du äntligen uppdaterat!!!

2008-11-14 @ 07:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback