De tre V:na..

Lördag "kväll" och jag jobbar natt... men som tur är så är det min sissta natt för i sommar-hej då lunaden! ;) Ne, nog trivs jag bra men det är som inget fel på att vara ledig heller. :P

Jag ed min vanliga tur så har jag gått och blivigt förkyld.. inte så jäkla kul att jobba natt och ha en hals som ömmar, speciellt inte när jag brukar vara rätt så flitig på att ta ett extra bloss eller två under nätterna, och nu kan jag knappt röka!! :( Nog för att det är bra eftersom att jag skall sluta och så.. men det är sen juh!

Fan.. kan bara tänka mig hur trevlig jag kommer att vara när småtimmarna närmar sig... Stackars gammla tanter och gubbar..

Hujja och så har jag inte såvigt under dagen, är inte i min vanliga natt "rytm" och är allmänt trött..

Men på något sätt skall det la gå bra, Det mesta löser sig med Våld, Vilja och Vaseli, är det inte så man säger? ;)

Ha det så bra, så skall jag sätta mig i ett dlöjförråd och meditera bort mitt dåliga humör!
-fy fan, min natt humor har redan börgat, hur skall detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Anneli

ja visst kan jag blogga, men har inget vettigt att skriva :) roligare att läsa vad alla andra skriver ;)

Postat av: Irina

Ja d var synd att din mobil dog inatt!
Jag har skrivit ett nytt schema till dig, för jag hitytar inte det som jag skrev häromdan. Du ska få det idag! Tänkte som att vi kan ta en kaffe innan jag börjar jobba igen... :) Seee yaaaa

2006-08-06 @ 13:52:03
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Martineli

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-04-21 @ 09:26:13
URL: http://martineli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback