2 Filer blir 3...

Igår var vi i säivis hos svärföräldrarna, christians pappa fyller år idag men christi jobbar så vi var där igår, och som att det inte räcker med att jag självmant åker till säivis nej, man skall halvt dö påvägen dit också..

Min bedårande sambo vaknade inte på fel sida igår.. nej då, fel jävla Planet..
Han var klimakteriekossa gone bad.
Så när vi åker i slasket på e4:an som på något vänster alltid är 2-filig då det är mycklet snö och slask och ja.. ni förstår då blir min hjärtevän sur och säger:
 Va fan?!?
Tror folk att vi är 08-or eller?
Vår E4:a är fan 3-filig!
..jag ska då fan visa dem hur man kör bil, jag är yrkeschafför!!

..in i snö/is slasket med vår stora stads jeep (Skoda octavia MINI)  det lät som att vi var mitt under ett kärnvapen krig, spårigt som fan och till råga på allt så får vi möte.. Rysk lastbil och förare med världens flin..

Där åker vi, christian ser närmast besatt ut då han konstaterar vi fan e mej har 4-hjuylsdrift.
jag sitter i baksätet,halvt hängande över linus och ryter att det måste vara något seriöst fel på min sambo..
Linus sover (rättelse: snarkar) och Flurpen blir klämd mellan bagageväggen och linus gåstol,
 fan hur vi måste ha sett ut då vi plöjde fram i snön, en lagon rubbad familj vi är.

Så den som undrar vad för idioter det var som gått emot strömmen och plöjt fram en 3:e fil.. så vet ni nu att det var vi! :D 

 Gissa vem spom grinar?
 vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Irina

Hahahaa, asså jag e ju trög! Ja jag vet inte om jag ska vara stolt över det eller bara acceptera faktum att jag föddes som blåst blondin men det tog X antal sekunder för mig (även när jag börjat läsa texten o kommit t det stycket om 08:or o filer) innan jag fattade vad för filer du menade. Jag trodde att du menade filer som i filmjölk..... Har nog stått för länge inne i mejerikylen på jobbet :-S
Hahahahaa...
Jag börjar nog friskna till nu så snart kommer jag o terroriserar er igen! :) Rösten har iaf nästan återvänt! Så det ser lovande ut iaf.

Postat av: Lisa

Jaa absolut! :)

2008-04-20 @ 18:40:07
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Arikristina

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-09 @ 10:25:05
URL: http://arikristina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback