En 08:a eller en 09:a?

Denna graviditet...
 Nu känns det inte som att det är länge kvar.
Jag var till monica den 23:e och fick höra att tappen var mjuk och att det bara var kvar 2cm av den.
(när jag väntade linus så var jag på vul och då konstaterade man att jag har en "ovanligt" lång tapp på nästan 6cm, så mycket har försvunnit..)
Jag har hafft en massa molvärk och natten till den 26:e gick slemproppen.

Jag har en MASSA förvärkar och sammandragningar  efter det men det har som blivit värre sedan igår då det höll i sig i flera timmar men jag lyckades sommna till natten men bara för att bli väckt av att det "hugger till" i magen och att jag får en sammandragning, molvärken har också övergått till någonting som gör ondare, det moler som men hugger också.
 (?)

Just nu känns Januari långt borta.. Men samtidigt så har jag en kännsla av att jag säkert kommer att gå över tiden-IGEN.

jag vet att det inte finns någon logik i det men så är det. Det är nog så att det känns så overkligt att det skulle komma igång nu när inget hände sist, men allt är så anorlunda nu.. äh, fattar noll.

Nå bara 2 dagar till så att inte bebisen hatar oss i 18år.. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo

Alltså är du hel ännu??? Ids inte ringa, du håller förmodligen på att bli galen på alla som ringer och kollar. Men snart kan jag inte hålla mig längre, tror jag slänger iväg ett sms!!



Men du har fått en award av mig på min blogg

Postat av: Pia

Grattis till lilltjejen!!! skönt att det är över nu....

2009-01-15 @ 21:39:28
Postat av: Katja-kusin från Borås

Ett jätte Grattis till lilla tjejen!! Jätte fin, såg henne på foto från Irina! Hoppas ni mår bra!!!

2009-01-16 @ 08:03:39
Postat av: Johanna

Grattis till Tösen!

2009-01-16 @ 08:54:05
Postat av: Linda

Grattis till lilltjejen och massor med kramar från oss till er!

2009-01-17 @ 09:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback