Babyboom och Blommor

Det var ett tag sedan jag skrev nu det är inte det att jag inte vill men alla med en liten vet hur lätt det är att få tid så  gissa vem som däckade?:D

Så här är jag!

Jag hade faktiskt en massa som jag skulle sätta mig ned och föreviga.. men det var ju då det så gissa om jag glömmt det?

Hur som helst verkar det vara världens Babyboom blandvänner, bekanta och allmänt Happis folk, alla är på tjocken..

..och inte bara människor våran lilla slampa Nickie har varit och bjudit ut sig för halva grannskapet här i januari så vi skall på UL med Flurpen på Fredag.. Fan vad jag hoppas att hon är skendräktig.

Det skulle nog bli något jobbigt för mig om hon bestämmer sig för att trycka ut si sådär 6-7valpar, jag är ju nämligen inte lite allergisk..:/

+ att en gråhund/Laikka och ? är ju säkert eftertraktat..

 Christian har sina ideer om att det inte alls är någon fara..

"Gabbi behöver träna prickskytte"  eller  "1,50kr per valp..inte dyrt det..mindre om man lyckas med att rada upp dem på led.."

SKIT KUL..

Han är så finkännslig och romantisk min sambo.. och på tal om det gissa vem som kom med en blomma till mig på alla hjärtans dag?!?!
Christi!

Jag trodde att han varit otrogen..
med andra ord vi firar inte alla hjärtans dag, eller vi har aldrig gort det utan har istället tävlat om vem som kan ignorera det bäst, jag brukar vinna den kampen.




Men nu fick jag en blomma, (Varav bilden) en Azalea- skit snygg! Jag hittade inget foto som ser ut som den jag fick men nu får ni en uppfattning iaf.

Min är vit och har mycket större blommor och de är som bara på toppen av blomman..och så har den vita svarta och gröna små prickar som rör sig.. DEN HAR LÖSS!!

Vad lär vi oss av detta? Man ska inte ge mig någonting på alla hjärtans dag!

Så Azalean bor i källaren och undergår en behandling alá avlusning och blommorna är bruna och ligger i en hög vid krukans botten...

Det kommer sluta med att vi har 14valpar och ett hus fullt av löss vi kommer aldrig att bli av med..

Men annars är allt bra. :oD

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag och Anders firade alla hjärtans dag i början av förhållandet, men förra året glömde vi båda bort det =P I år när vi dock kom ihåg så hade vi lyckats köpa likadana kort till varandra! Ibland tror jag att vi tänker för lika.. På tal om lov föresten. Under "påsklovet" har jag tentaplugg och mamma min har lovat komma till Umeå, så det blir tyvär ingen Sangisresa för mig nu den närmaste tiden. Måste även hålla lite hårt i plånboken inför Manchester resan nu också.. :-/ Babyboom också! Jag vet! inte bara happisbor och så. Drömde att jag själv hade en flicka på under ett år, men nä jag är inte på smällen =P och jag brukar sällan minnas vad jag drömt, kanske var önsketankar ;P

Postat av: Anna

Vi firar ännu alla hjärtans dag, inget stort men ett litet mms eller så :) Det är viktigt att komma ihåg varann o allra helst efter man fått barn. Då tenderar de små krypen att ta över tillvaron så man glömmer varann. Man pratar om barnen o genom barnen osv, därför är det viktigt att uppvakta varnn med.

Du är så hjärtligt välkommen att plinga på triangeln, vi kanske får hotta på ett stagename :) typ Mari and the triangle girls :S

2008-03-03 @ 20:55:56
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Irina

Vilken häftig blomma!! Bra jobbat Christian! :)

2008-03-04 @ 10:17:46
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha, kul inlägg ;)
Ja du, tiden går fort då man inte ser den springa förbi. Men det låter ju jättebra! Jo tack, jag/vi mår bra. Trivs här borta på torggatan, och jag trivs borta på ikano :)
Men du. Sist vi sågs bakade du en (tydligen) misslyckad (men förbannat god) chokladbrownie, det är ett tag sen :P För en sådär 5 månader sen sa jag till Sara att jag gärna kommer med och hälsar på när lugnet har lagt sig. Såå här är vi, 5 månader senare. Är det lugnt om hon drar med mig här någon dag? :)

2008-03-04 @ 15:53:49
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Åh, jag skulle gärna vara en av de gravida, men icke.Får väl se fram emot att bli farmor/mormor om några år ist. ;)
Klart du ska ha blommor på alla hjärtans dag! Och på morsdag o födelsedagen o på en massa andra dagar. Blommor är bra! :) (och om de är utan loppor o löss är de ännu bättre) hihi

2008-03-05 @ 22:58:39
URL: http://www.morsanbaloo.blogg.se
Postat av: Lisa

Men så bra :)
Ja tack, bebis är bra :)

2008-03-06 @ 19:17:49
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback