Sådan Mor sådan son...

Det var ett tag sedan, och det har hunnit bli vår..Grannens barn leker på gatan, solen lyser, "kemi" har rullat ut både motorcykel och jänkare, känns som att varannan 55-årig man rullar runt på en HD.. och Nickies vinter förråd av skit har tinat fram.. mysigt värre, men nu är det vår iaf.

Linus och jag har lämnat Flurpen och de 4:a väggarna på ringvägen för att titta in hoss min mor. Moster sara är också hemma- Roligt! ja det tycker Linus iaf...

Han har något speciellt med syrran (vi hävdar att de är på samma nivå..) han blir helt tokig när han ser henne, han tjuter och har sig.

Som i förra veckan han sprang omkring i sin gåstol och åt "slem med slev" *Frech* och när Moster tittade in så skriker han till och gasar iväg mot syrran som hunnit sätta sig ned på golvet och slår med sin slev rakt över Mosters näsben..

Moster svimmade inte men det var nära, Linus den lilla hulliganen står och vifftar med sin slev i handen och skriker och tjuter medans han kör in med stolen i syrrans knän, stackars moster som nu liggen på golvet i köket i fosterställning och har ont.. 
 
"Din bebis är ond!!" Ropar moster.
Jag vet!  Som mamma! säger jag stolt..


"gammalt kort"
:O)
..och är stressad, vi hörs

Kommentarer
Postat av: Irina

Why dont u call meee? När ska vi promenera igen??

Mostrar har sån effekt på ungar, det e helt
enkelt för att mostrar är det bästa som finns! Ha haa!

Postat av: Lotta

Hej Marie! Har läst din blogg ibland så tänkte bemöda mig med att åtminstone kommentera. ;) Vad söt eran lillgrabb är! :) Hoppas att allt är bra med er! Kram Lotta Tornberg

2008-05-07 @ 17:01:59
Postat av: Nadja

haha =P nå riktigt så modig är jag nog inte! men jag ska fundera på det ;)

2008-05-16 @ 19:43:22
URL: http://frokennadja.blogg.se
Postat av: Mattiassimone

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-02-10 @ 10:33:26
URL: http://mattiassimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback