Fina friska linjer, som Christi själv skulle säga.

Tängte försöka vara lite duktig och blogga medans linus sover, får se hur detta går..

Jag var till MVC i veckan och fick höra att mitt hemoglobin värde var lågt, 116. Jag vet att det inte är farligt lågt i vanligafall.
 
Men under hela grav med Linus så låg den på 130, och nu på inskrivningen var den på 145.
Så för mig är det en tydlig skillnad.

Plus att fundusmåttet inte heller hade ökat som det brukar,men ligger fortfarande ionom det normala, det hade bara ökat 1cm från förra undersökningen och var nu på 30 vi skulle hålla lite koll bara..

Plus att jag fick en läkartid då min Monica är orolig över min hunudvärk, mitt minne och de små stjärnorna som jag ser flygandes frammför mina ögon..

Hon var lite orolig för om det skulle vara en blodpropp, men jag förklarade snällt för henne att vi inte har sånt i vår familj, vi har bara problem med: leder, lymfar ,muskler, reuma,allmän värk, det psykiska och tydligen demens..
så vi är friska som nötkärnor vi, inga blodproppar så långt ögat når så hon är bara paranoid.

men till läkaren den 18:e ändå..
jag får återkomma med uppdateringar för nu knorrar Linud

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hm, låter inte så bra med stjänorna och det :S Hoppas att du för en förklaring för det när du har läkartid!

Postat av: Anna

Fondus måttet beror ju oxå på hur barnet ligger, mina har legat lågt och bakom livmodern så det har alltid ökat sakta. Dennis var den tror jag som jag hade ett bra sånt mått :) Så det är säkert inte nått att oroa sig för en alltid bra att man har koll

2008-11-17 @ 23:47:26
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Irina

det e ju bra att hon oroar sej iaf :) lycka till hos dr, hoppas allt e bra!! vi hörds ngn dag o tar en kaffe+:)

2008-11-18 @ 12:37:15
Postat av: Pappa

Halååå! Nu är även jag med!!

Hur har du lyckats hålla denna blogg hemlig för mig??

Väntar med spänning på fortsättningen, så jag kan kommentera dina "tilltag" och tankar, med reflektioner från din barndom.

Din far.

2008-11-19 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback