Lösenords skyddad...Snart

Nu har jag bestämt mig.



jag ska lösenordskydda min blogg.


Jag har funderat på det ett tag och övervägt om det skulle spela någon roll osv och nu har jag bestämt mig.
Nej, jag ska inte hänga ute mina ungar på nätet för det tycker jag inte känns rätt och nu kan vem som helst läsa vad jag skrivit, mindre kul.

jag kan inte skriva vad helst jag vill, just av den anledningen.

Tror att jag blir bättre på att uppdatera om jag vet ungefär vilka som läser den.

Jag gör som Irina, Ni som vill kunna läsa min blogg kan maila mig och be om lösen och användarnamn så får ni det (Detta gäller öven nyfikna smygläsare, ni är nog välkomna ni meddå jag vet vilka ni är)

Tack för tipset Irina om hur jag ska få folk att kunna läsa min blogg då den har lösenord.. är lite slow ibland, så tack :)

Den 11 December blir det lösenord här.

Kommentarer
Postat av: Irina

Jag har redan mailat dej... ;)

2009-12-05 @ 22:01:42
Postat av: Anna

Japp, jag vill ha ditt lösenord förstårs :)

jodå jag har följt Idol de sista 3 åren, började när Marcus var med. Sen har det bara rullat på. Jag följde Sabina redan innan hon dog, det var hemskt att läsa den sista tiden innan hon dog. Sista dagarna var från lassa m jag inte minns fel, huj. Nu brukar jag kika in hos Lotta, hon har magcancer, journalist o full av liv. Hon tänker inte ge efter för cancern. Just nu mår hon jätte bra men är ju så klart i ständig oro. Kolla in hos henne, vimmelmamman.blogg.se tror jag det var

Postat av: Eira

...o så vill jag så klart osså ha ditt lösen!



[email protected]

2009-12-06 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback