Foton!




super söt och lik storebror:)Gudmor elin och lilla nova


Jag tyckte som att jag skulle passapå att ladda upp lite foton när jag väl satt här, så här är de.

Det går fin fint för oss, jag har suttit och väntat på "2-barns-chocken" men den kom inte..
Nova äter bra hon hade gått upp 480g på mindre än 2 veckor, jag förklarade att hon tog igen sig då hon hade ökat lite lite i början. ;)

Linus är hjätte snäll med nova han pussas och vill ge henne nappar och leksaker, skönt som fan.
Man hann ju som fundera på hur han kanske skulle reagera, men det gick som sagt bara bra:)

jag fattar mig kort eftersom att jag som vanligt är stressad.
Det finns mer foton på Familjeliv.se under alias "Marey" för er som vill se mer :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Halluuu

Skrattar, nej ser nu att jag inte hade något E, bannat oxå, lär mig aldrig som du säger. Men nu så, nu har jag ändrat så nu är du MariE :)



Huj vad hon växer, när ska jag bli frisk, jag vill ju hinna se när hon är liten, det känns som om hon hinner fylla 5 innan jag kan komma :( Och nu är Savannah sjuk, hon är snorig, hostig och har feber och ont i öronen. Sen blir det väl Rasmus efter det!



Ska gå in på familjeliv o kolla på lite bilder istället :)



CU

Postat av: Nadja

Vilken fin familj du har :)

2009-02-08 @ 19:45:53
URL: http://frokennadja.blogg.se/
Postat av: Anneli

nå med förlossning kan man nog ändå aldrig beräkna med att det blir som planerat. :) allt flyter ju på, trött som en gris bara. simon tycker om sin lillebror och frågar massa hela tiden. :)

2009-05-21 @ 15:24:25
URL: http://anneli.blogg.se/
Postat av: anneli

joo av ngn konstig anledning var man inte trött i början fast att man inte sov nå, men blev slitet när jag väl fick feber.. förhoppningsvis så lyckas han vända dygnet inom en snar framtid.. :)

2009-05-27 @ 19:31:03
URL: http://anneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback