Taaa-tam!

Nova har just somnat och Lunus badar balja med moster. Nå, snarare han som badar och hon som tittar på...
Hur som helst, så fick jag lite tid över så jag kom på att jag kan uppdatera min blogg!

det är så mycket som hänt sedan sisst, Drar den korta versonen;

Nova kryper (sedan snart 1månad tillbaka) och växer så att det knakar. säger bara denna unge har sveriges temperament... (av vem..??)

Linus har börjat på dagis och han trivs som bara den.
han har börjat prata mycket mer också, skit kul!

Christian har fått glasögon- en helt ny värld har öppnats. "fan kolla, jag visste inte att den när skylten såg ut sådär.." betryggande ord från yrkeschaffören...
Han passar iaf skitbra i sina nya glasögon, har sagt att han skulle ha skaffat för flera år sedan! Me like:D

Vi har renoverat köket, har "lite" kvar ännu men det börjar som att ta sig.

Nu börjar nova vakna och linus verkar vara klar, jag återkommer när linus tagigt studenten och nova fått körkort.

Slänger in ett kort på de älskade små med. :)


HA DET BRA!!

Kommentarer
Postat av: Irina

Åh herregud vad söta ungarna e!!! :)

Christian i glasögon, måste ju nästan ses live :) Får försöka komma förbi ngn lunch igen, så fort det lugnat ner sig på jobbet...eller det gör det nog aldrig, så jag får nog bara bestämma mig att IMON blir det inget jobbande under lunchen o dra ivög ist. :-) Ha det bra!

Postat av: Irina

Åh herregud vad söta ungarna e!!! :)

Christian i glasögon, måste ju nästan ses live :) Får försöka komma förbi ngn lunch igen, så fort det lugnat ner sig på jobbet...eller det gör det nog aldrig, så jag får nog bara bestämma mig att IMON blir det inget jobbande under lunchen o dra ivög ist. :-) Ha det bra!

2009-09-08 @ 21:53:57
URL: http://carwho.blogg.se/
Postat av: Johanna

Herreguu, vad tiden går fort. Det är knappt så man förstår. Och vill man stanna upp och fundera på vad som hänt och hur lång tid som faktiskt gått så hinner man ändå inte göra det och tiden springer iväg igen. Men vilka otrolig söta barn du har. :) Förlåt för att jag inte kom förbi när jag sa att jag skulle göra det. Men fasiken det är fullrulle här med fast jag inte har barn ännu. ;P Undra hur det blir när dem små kommer hemma hos mig. Huhuh! Men jag har tänkt på er, jag lovar att komma och hälsa på. Jag ska bara få den där lilla tiden. :) Ha det så otroligt bra så länge. Hälsa dit hem. Kram Johanna & Akira

2009-09-09 @ 11:45:41
URL: http://akiralipton.wordpress.com
Postat av: Nadja

Wau! Jag tror jag drömmer :-) Marie har uppdaterat bloggen! Yey! Men jag förstår, fullt upp med dina småttingar,... och han den där som är lite större också ;P Glasögon är kung! Men hur reagerade knoddarna på det?

2009-09-14 @ 19:24:56
URL: http://frokennadja.blogg.se/
Postat av: Petra

heej=) här är jag=)

2009-09-21 @ 13:31:49
URL: http://blackpearl85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback